Ett ashärligt väder senare!

Tjoho! Här sitter man och bloggar med 4 gådda km fram och tillbaka från skolan! Gud vilken lust jag fick att springa när jag gick till skolan imorse. Det var plusgrader och sol! Men det som är så grymt nice är att jag alldeles strax ska hoppa på bussen mot stallet. Vårkänslor, jag älskar att åka till stallet när det är sol och "varmt". Typ den bästa känslan som finns. Den värsta är då att åka hem från stallet när det är kallt och mörkt, förstår ni? ;)

Haha, imorse gick jag till skolan med känslan att jag inte hade några läxor och kände mig asglad, men sen på mentorstiden så fick man en liten chock! Hk-prov nästa vecka, Nationellt i kemi nästa vecka, engelska-uppsats till imorgon, NO-redovisning tills imorgon, hålla gympalektion innan påsklovet, spanska-prov på fredag.... WHAT ?! VAD ?! QUÉ ?!


Nej nu skiter jag i allt det där för några timmar, nu ska jag åka till stallet och krama om min älsklings-gose-plutt-bushäst!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback