Massa bilder


Okej, en halv sekund efter att den här bilden var tagen hade min röv, mina fötter och min nacke kajkat sönder. Herregud, vaknade upp och kände mig som en invalid imorse..  Jag säger bara HÅRD SNÖ !

Den här bilden säger " hej jag har snö upptryckt i a***hålet, och man kan se mitt ansiktsavtryck i skaren (det hårda snölagret "

Världens sötaste bild på morfar Leffe! Den var tagen efter att vi hade kommit hem från gymmet. Jag, mamma och morfar drog iväg efter lunchen till Step in i stan. Nu är vi spännisar!
Igårkväll var jag ute med Jacob och åkte bob och spark, shit vad han han åkte. Inte rädd över huvudtaget!

..solnedgången..

Även fast vi bråkar flera gånger om dagen så älskar er jag mina lillebrorsor supermycket! ♥

Åh.. Jacob är supersöt med sin lilla glugg ! Han tappade sina första tänder för några dagar sen :') ♥

Puss på er mina småfisar !



Fotade lite när Samuel hoppade från farmor & farfars garagetak också! 

Hihih sötaste mormor :) hon skottade i flera timmar idag uppe på taket, kämparN ! 

Nu blir det korsord och oboy för min del med resten av la familia, alltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback