2 skitdagar..

Nationella i Kemi imorse, gick skitdåligt. Har aldrig presterat såhär dåligt på ett prov i hela mitt liv. 4 timmar kemi idag, det var hemskt. Blir glad om jag ens blir godkänd. Och igår, dampade hela dagen, failade med att pumpa cykeldäcken på morgonen, fick all luft i ansiktet, missade bussen efter stallet efter den långa teorin sittandes på arslet i det kalla ridhuset, hade bara fleece och det var minusgrader, inga vantar eller mössa heller.. Stod i stallet och gosade med hästen och var asnära på att börja gråta. Bråkade med en på kvällen. 15-16/3 2011 ska jag komma ihåg, 2 jävla skitdagar. På fredag har jag hoppträning, och sen ska jag sova hos elin. Lördagen ska spenderas genom att köpa en kavaj och vara nervös. På söndag ska jag tävla i hoppning, Hanna kunde inte följa med.. Ska dock låna hennes väst, min är alldeles för tjockis. Sen efter söndag börjar skiten om igen. En mindre vecka kvar att gå på runby.

Kommentarer
Postat av: Emme

Heej såg din blogg upskriven på en vägg :) fin blogg föresten :)

2011-03-17 @ 15:33:01
Postat av: sara

Hahah gud va kul! Tack förresten :) ja, jag och mina kompisar hade tråkigt inne på Bellmancaféet och klottrade lite för någon månad sen.. :D

2011-03-17 @ 23:09:18 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback