Trodde jag såg i ett spöke

Vi stannade på donken efter vaccinationen och gick ut ur bilen. Och på uteserveringen ser jag Benjamin med hans familj !? Jag har försökt få tag på honom i evigheter! Jag blev hur glad som helst, så när han gick för att slänga skräp sprang jag fram till honom och snackade massor. Saknat han fan. Jag försökte övertyga honom att komma på utsparken på måndag och han sa att han skulle tänka på det, men han trodde han skulle komma! Jag blev så sjukt glad :D

Men är fortfarande sur över min cykel. My pride and joy. Jag tar mig överallt med min cykel, varje dag. R.I.P. Vaccinationen gick najs, men efteråt blev det sådär obehagligt i huvudet och ögonen ni vet? Jag, blod och sprutor går inte så bra ihop..
Nu ska jag bara smälta maten lite till (åt inget på donken, jag åt ju det till lunch) och sen drar jag ut och springer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback