Sveriges nationaldag

Ja det är idag det. Har aldrig koll på röda dagar eller vad det nu heter. Bryr mig egetligen inte så mycket om sånt här. Kopplar bort allt som har med kungen osv att göra och det här har väl någon koppling med det? Tycker kungligheter och sånt är ytterst fånigt, men yeah. Ah vad kan man säga..
Jag älskar Sverige! Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo någon annanstans på hela jorden! Okej kanske USA dårå som förövrigt är my dream destination, men Sverige är helt perfekt för mig! lagom varmt på sommaren och snö ♥ på vintern. Sen har vi inga kackerlackor (eller jo på söder) som jag verkligen är rädda för. Det säga är fint i Sverige, rent och vacker natur. Jag älskar att säga att jag kommer från Sverige eller att jag är svensk när jag är utomlands. Jag älskar att representera Sverige! Det är därför jag älskar ESC så grymt mycket. Sprang runt och SKREK när Saade gick vidare på semifinalen och när han ledde ett tag på finalen, shit vilken kick! Jag kan lyssna hur mycket som helst på "Popular" och få värsta glädjeskutt varje gång jag hör den!!! Sen har vi ju fotbolls-VM när Sverige är med och spelar, omb :D Turister i Sverige osv blir ju helt förälskade i vårt land, och jag förstår dem. Oh Sweden, oh Sweden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback