Reunion #4

Nattinlägg såhär på kvällskulan. Jag hade bajstråkigt (verkligen bajs) så jag drog iväg till Emma och träffade Gabbi, Sofie och Sara. Vi satt i Emmas rum hela kvällen och snackade skit och spelade massa instrument och skrattade ♥ Kul vi hade! På kvällen sen gick vi till hemköp och sen väntade jag och Emma på bussen med Sofie. Har saknat alla dem så mycketttt. Och Emma kommer jag inte träffa nu på en månad .. </3  Men alla vi andra ses sen igen på fredag för då är det feeeekkkkeeeeee. Näää, men jag funderar på att dygna för jag ska upp kl. 03.00 morgonen därefter och hur mycket sömn blir det då egentligen ?! Ska iaf upp med mina brorsor till Parteeyyland så det kommer inte bli så bra uppdatering från min sida. Kommer hem sen någon gång, men jag åker inte föränn på lördag så det är lugnt!
mina fina tjeeejoor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback