Goes frisör

Jag gick ju ut med Annelie och som vanligt hittade vi på massa bus påvägen. Vi gick in på kyrkogården som vanligt (kommer ni ihåg när vi badade i vattenspridarna där för några veckor sen vid midnatt?) och letade efter lite intressanta datum som folk dött på, typ 26/12-04 och typ på nyårsafton. Sen gick vi ut, men sen fick Annelie syn på en ny grav som det låg massa blommor vid så vi tog oss över stenmuren lite snabbt, men varje gång det kom en bil duckade vi. Sen gick vi vidare till Eds förskola. Vi smög in där och jag var lite smårädd ifall det skulle komma någon gubbe skrikandes haha. Berättade lite gamla minnen för Annelie, jag gick ju där i 6-års och 1:an när jag var liten. Vi gick ner mot vattnet men grinden var låst så vi klättrade över. Bryggan var igenväxt med vass.. Helt plötsligt var vi på någons tomt och jag blev skiträdd, och vi var tvugna att gå förbi ett asläskigt litet ödehus och en villa. Jag sprang lite snabbt över för gubben som bodde där va hemma. Haha lång historia kort. Vi gick allén och sen helt plötsligt kom Annelie på att jag hade lovat henne att klippa hennes lugg. Så hon tog fram saxen och så satte vi oss på en bänk vid 23-tiden och jag klippte. När jag var klar klippte jag hela hennes hår och klippte upp det litegrann för det var så slitet. Haha det måste sett döroligt ut. Annelie satt på bänken och jag stod på bänken och klippte hennes hår med en litet fick-sax i en allé kl. 23 med Justin Bieber i bakgrunden ! Haha det blev bra i alla fall och sen gick vi hemåt. Vi såg en dansande katt och det var störtroligt. Sen när vi sa hejdå fick vi syn på en fullgubbe så jag tog hennes väg och så sprang vi. Sprang typ hela vägen hem sen .. Är asrädd för sånt.

Brukar aldrig skriva var jag har gjort på dagarna längre så det var ju skönt! När jag väl berättar kan jag säga att inatt rensade jag min garderob och vek ihop alla kläder som de gör i affärerna. Skitsnyggt blev det! Och sen i förrgår och igår var jag med Agnes och igår kollade vi på "Paris Hilton - my new BFF" från kl. 11- 18, alltså i 7 timmar. Mys.
old pic @ donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback