Galen hästkaos

Det var gal1. Det brukar ju vara nervöst och massa sånt, typ hästar som springer upp på vägen framför bilar och sånt men det här var bara äckligt. Anna skulle hjälpa en kvinna upp på hästen vid Harva dagis ungefär för hon hade fått leda Fleur hela vägen dit för att hon var så nervös (hästen asså). De trodde att Fleur hade lugnat sig och så hjälpte Anna henne upp men då kastade sig Fleur bakåt och kvinnan ramlade av och Anna hamnade under hästen och blev trampad på halsen och i ansiktet. Jag var precis framför och såg allt. Mådde skitilla, det var ju blod överallt. Så sjukt hemskt och äckligt! Shit var jag tyckte synd om Anna. Capri var rätt lugn ändå. Hon har inte blivit riden barbacka så mycket i sitt liv, bara typ 2 gånger så det gick ändå hyffsat. Men det är helt sjukt hur annorlunda hästarna blir på den här dagen. Pikeur galopperade iväg för att han var så nervös, Gamäng med! Karlo gick nästan ner i diket och vi var tvungna att be en busschaufför att stänga av motorn för att hästarna höll på att dö av skräck! Men det är ändå lite mysigt .. Önskade dock innan att jag hade tagit med mig handskar och väst.
Jag och min finaste capri ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken av Annaorna? :o

2011-06-24 @ 14:39:42
Postat av: sara

sv: anna ågren

2011-06-24 @ 15:23:57 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback