Dancin' out on 7th street

Piss, nästan alla mina vänner har lämnat skolan nu så vi kommer aldrig mer "walk to the classes together".. Skitdag, blev nästan ledsen när jag såg alla städa sina skåp.. Gjorde dagen till en bra dag i alla fall. Jag, melinda, simon, siken och linus drog till hemköp på so:n och köpte sallad och läsk och hade picknik på multiplan! Men sen började det regna så vi stod under slöjdtaket och åt klart. Fick veta massa betyg idag! Jag fick MVG på det nationella provet i matte! Så nu har jag MVG i allt förutom kemi och biologi. Och på tal om ingenting tyckte Helena att jag borde bli författare. Där ser man.
Känns jäkligt ovärt att ha kämpat sig till 315 p när intagningsgränsen ligger på 225 p på Väsby Nya. Aja, skit samma. Nu ska jag fortsätta ha en pissdag.
I shall believe - Sheryl Crow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback