Buuuuurr

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara, *efternamn*, skutt, bieber
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina skills
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: seg/sen
4. Detta är jag rädd för: Döden, kackerlackor, ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kärlek, j bieber
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Säga hejdå (farväl, inte ses på skitlänge) utan att börja gråta, ge mig när jag vet att jag har rätt, förstå hur man inte kan tycka att justin är snygg ?!
7. Detta tycker jag om att göra: Hoppträna, jb, vara med de jag älskar mest!
8. Detta vill jag göra just nu: spela gitarr 
9. Bästa känslan: kär
10. Värsta känslan: ångest, nervocitet, ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: SÖT, snygg, snäll, omtänksam, trevlig, galen humor osv, inspirerad av j bieber.
12. Är jag kär just nu? nej, (jo sara, justin bieber ?!)
13. Jag vill gifta mig: Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till USA, träffa jb (åtminstonde gå på en konsert), köpa egen heest, bli askär, tjäna stålar.
15. Min käraste ägodel: mobilen aka tegelstenen <3
16. Något jag vill ha i present: Iphone 4
17. Detta har jag på mig just nu: trosor enbart!
18. Favoritkläder: onepiece
19. Favoritdjur: häst lugnt <3
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, R&B, hiphop, rap, the voice-låtar liksom osv.
21. Favoritlåt just nu: Won't stop - Sean Kingston feat. Justin Bieber (blandning mellan hiphop, r&b, rap, tragisk pop. Så mycket som jag älskar den låten, så mycket kärlek finns det inte i världen. Jag kan inte förklara med ord hur starkt den påverkar mig <3)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Engelska, matte, idrott  Tråkigaste: Religion, spanska (enbart på runby)
23. Stjärntecken: Vattuman
24. En bok jag älskar: Linas kvällsbok
25. En film jag älskar: Never Say Never
26. Tv-program jag gillar: How I met your mother  
27. Favoritdoft: nybakat, ax, häst, blommor, choklad
28. Detta äter jag gärna: godis, chips, wrappes, 
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: lakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Spanien (ska dit i aug)
32. Färg på mina ögon: grön med en gul ring runt pupillern
33. Min längd: 1,685
34. Jag tror på: migsjälv, vetenskap
35. Jag spelar: Eggbert, gitarr, piano, cell damage
36. Person jag beundrar: Justin Bieber, vänner, Kenza
37. Så här bor jag: i hus med familjen och the hamster
38. ??: kanske
39. Det här tänder mig: justin bieber
40. Det här gör mig avtänd: Justin Bieber- haterz
41. Favoritfärg: lila
42. Favoritcitat: Roses are red, violets are blue, Never Say Never and your dreams will come true <3
43. En hemlighet jag vet: du jag vet många, med de kallas hemlisar så de stannar mellan mina öron..
44. Bästa present jag fått: resor, tv-serieboxar, hoppträningar, middagar
45. Senast köpta skiva: hhaha typ hits 4 kids för 10 år sen 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögon, ögonbryn
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: -
48. Udda förmåga/egenskap: kan lyfta ett ögonbryn i taget högt och liksom lyfta höger, vänster, höger, vänster osv assnabbt! Kan också föra huvudet från höger till vänster snabbt och mycket! Inte många svenskar som kan.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en häst
50. Vad lyssnar du på just nu?: Nothing else matters - Metallica
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Hängt med bästa tjejerna <3
52. Var är dina föräldrar födda?: Uppsala, Luleå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ich habe keine anung
54. Vilken är din favoritrestaurang? Tiger
55. När badade du i en pool senast?: nyss
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: yes flera
57. Hur många barn vill du ha?: 2-3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? japanskt grejs, blöj-pop, opera, elvis-rock n' roll
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: bluee
60. Vad har du för TV-kanaler?: 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12 osv ingen aning men sålänge man har 3:an - top model, projekt runway & alla roliga program som typ svenska hollywoodfruar och 5:an - one tree hill & desperate housewives så är jag nöjd.
61. Har du åkt moped någon gång?: ja
62. Har du busringt någon gång?: si
63. Har du fått felparkeringsböter?: inte jag
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: njae
66. Har du en egen trädgård? ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Tecknade serier? Typ Family guy?
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej bara typ "smällfeta ko, du dricker för mycket coca-cola"

 

69. Badkar eller duschkabin? badkar <3
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: american pie 3 - the wedding
71. Favoritpizza?: capriciosa
72. Chips eller popcorn?: CHIPS <3
73. Vilken färg på läppstift använder du?: nada
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: yes förlåt
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nemnem
76. Apelsin- eller äppeljuice?: naranja

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Agnes, bk & nån libanese-grejs 
78. Favoritchoklad?: Mm.. Marabou
79. När röstade du senast?: nån månad sen
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: 5,63 år sen
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja
82. Är du bra på matlagning? nej, bara bakning men asså de går la ok om jag har recept!
83. Klarar du att tanka själv?: no, no sé cómo to do it..
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : jaaa
85. Pepsi eller Coca-Cola?: cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: JAPP
88. Har du kräkts offentligt? ja hahah :$
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: kärlek
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nästan
91. Har du ringt något betalnummer?: nä
92. Kan man vara vän med sitt ex?: por qué no?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mamma kanske?
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: lagom
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Har ett där jag och elin sitter i min säng och försöker förstå hur man börjar om för det blev fel hahahahh det går inte att ta bort :ö
96. Vad har du i din väska?: plånbok, pennor, nödvändigheter etc.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: body butter från body shop, musik, gitarr
98. Vad är du tacksam för idag?: mina vänner <3
99. Var hittade du den här listan?: på saras blogg och det var det jobbigaste jag gjort på länge!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: blöööööööööööööööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback