3 juli

Min fot är bättre och vi har åkt flera mil till Europas arsle som jag själv skulle vilja kalla det. Nämligen Portugals "kant", längst ner i sydvästra landet. Det var fasen mäktigt att stå där på berget med stup rätt ner och stora Atlanten! Hav till höger, hav till vänster. Det var verkligen en kant, den man ser på världskartan. Nu har jag varit på ett av alla ställen i världen som ligger på min lista att besöka.
  • Portugals "kant"
  • New York
  • Kalifornien - L.A - Hollywood
  • Thailand
  • Wilmington, North Carolina
  • Madrid
  • Island
  • Kina
Listan slutar såklart inte där! Nu sitter jag på balkongen och löser lite korsord och äter lite mörk choklad. Jag mår lite dåligt.. jag vet inte om de är hemlängtan eller något annat. Vet inte vad som händer imorgon. Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback