Sara the builder

Hola.
Dagen började med städning av rummet. Sedan DH. Sen sms:ade Agnes och vi tog en låååååång promenad runt om i världen och snackade om gårdagen. Vi tältade ju och det var asmysigt osv. Man tror verkligen att man vet allt om sina vänner asså, men saker kommer fram när man kör det gamla lekarna från förr. Jag och Elin stack hem vid 12-tiden. Hursomhelst. Efter promenaden idag hjälpte jag pappa med huset i några timmar. Jag tvättade takplankorna på framsidan och ni skulle bara gissa vart allt skitvatten ran ner! Längs mina armar och i huvudet och ansiktet. Inte världens fräschaste precis. Nej men det var mysigt. Jag tycker annars om när huset är kaos när man målar om och bygger osv. Det blir typ asmysigt då på något sätt! Det bästa som finns är att möblera om!! Hade tänkt att göra det idag i mitt rum, men sen hann jag inte för Desperate housewives ropade på mig.. Ska nog göra det imorgon istället kanske!

Ett år gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback