Oktoberfeest!

Sista dagen med bilen idag! Vi har badat i havet på en strand med blå flagg. När vi skulle köpa glass gick vi barfota och jag har aldrig gått så långt på så heta plattor och träplankor förr!! Vi sprang och halvskrek hahahah :ö. Satan vad det brändes! Vi köpte lite glass och sen drog vi hem och badade i poolen. Sen pizza på balkongen och jag förlorade mot mamma i Yatzy.. Vi spelade massa eurovisionlåtar på högsta volym och när Sverige kom hahah då sjöng vi för fulla halsar :D Haha britterna till grannar gillar nog inte oss så mkt.
På kvällen tog vi bilen in till gamla stan igen och skulle shoppa men det enda vi köpte var vatten..
Är fett irriterad. Jag älskar min familj och mina brorsor, men när man bråkar med var och en minst 2 ggr/ dag/ brorsa blir man galen. Jag vill faktiskt hem och vara ifred med vänner.. Men vi hade väldigt kul på kvällen jag och mina syskon. Vi spelade in en film med "oktoberfeest" och "niiicht göött". Haha bara vi som fattar, kul som fan i alla fall. Buenas noches from Portugal now. Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback