Nymålat!

Estoy muy cansada. Jag har målat huset med pappa HELA dagen. Började på morgonen, tog en lunchpaus, målade, tog en mellispaus, målade, middagspaus. Sen efter maten gick jag ut och träffade Melinda, Rosanna, Axel, Linus, Agnes och Simon. Vi satt och snackade om allt på multiplanen och sen gick vi till hemköp. Jag och Rosanna hade så jäkla roligt! Vi åkte två på min cykel som inte har någon pakethållare... Jag satt på sadeln utan något att hålla i mig med och Rosanna stod på pedalerna och styrde, nerför backen till hemköp. Har inte skrattat sådär mycket på LÄNGE. Jag höll nästan på att kissa på mig så roligt var det. Vi höll på att ramla flera gånger, och jag fick asont i röven. Omg, roligaste på länge. Efter det gick alla tjejerna och Linus hem så då drog jag och Axel hem till Simon och spelade gitarr och snackade. Jag kom hem 23.30 ungefär och då satte jag mig framför tv:n ett tag. Sen blev det duschen, usch efter allt målande. Jag fick gul färg i hela håret och det gick inte bort med schampoo.. Fy sicken faslig träningsvärk jag har också. Brukar NEVER få träningsvärk av att springa, men nu asså. Gårdagens löprunda känns i låren och vaderna rejält! ;)
Oj vad gammal bild. Hösten 2009 när jag hade lugg och grejer.
Imorgon blir det shopping med Agnes någonstans i världen. Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback