Nut shell

Sitter i köket, alldeles alena, och äter en kronärstkocka. Ja, det är inget fel att äta en stor, fet grönsak mitt i natten. Tänker på livet som så fort går förbi. Känns som om jag har en eld inom mig, som bara vill hoppa på och fästa sig vid närmaste, första, bästa snygging. Kollar facebook-statusen. Allt är så ytligt. Det är bara nolifers som uppdaterar sig där, lever på uppmärksamhet som parasiter. Skype, det är ändå rätt schysst. Hur stavar man "schysst"? Jag är ju awsome på språk och stavning, skäms. Varför har jag inte nagellack oftare? Assnyggt jue. Varför finns det inte fler killar som Justin Bieber? Just nu finns det ju bara en. Fattig värld. Jag tycker Justin B är sjukt snygg, and I want to fall asleep to his voice. Jag gillar att prata om JB, och om ridning. Det är nog de två ämnena jag går igång på och kan ha riktigt förjäkligt starka åsikter om. Jag har baske mig humör. Och humor. Hihi vad söt. Peeeeeter, Birgitta.. det är min stadard-voice. Jag hatar särskrivning. Är det något jag hatar är det det. Ta t.ex denna mening..
-En brun hårig sjuk sköterska.
-En brunhårig sjuksköterska. Omb vad fel. Knasiga värld. Låt mig somna och vakna upp pigg så att jag orkar logga in på facebook imorgon alldeles för sent för att kalla det morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback