Här är moppepojkarna igen, oops we did it, we did it again.

Igårkväll (egentligen i förrgår eftersom kl. är över 00) drog jag ut med Agnes, Simon, Linus, Axel m.fl. Simon och Linus skjutsade mig och Agnes på moppe till Sättra och där var vi och åt och snackade en massa! Sen åkte vi till skolan och satt i gräset och snackade ännu mer. Sen skjutsade de mig och Agnes hem till mig för att hämta grejer och sen till Agnes. Vi kollade på film och bestämde oss för att nu ska vi bli nyttiga och träna massa och inte äta massa skiiit. Vi kollade iaf på "The girl next door" och killen i filmen var så sööööt, jag dog lite.. Sen började vi kolla på "Fame" men vi somnade. På morgonen sen kollade vi på "Vinterviken" och den var asbra?! Jag kommer ihåg när vi läste den boken högt i 7:an och den sög verkligen. Idag cyklade vi då till Friskis och gymmade hårt! Hon i disken eller vad det nu heter var sneeel och lät mig träna gratis *wiiiii* det gjorde min dag. Sen cyklade vi hem och jag sa hejdå till Agnes, hon ska till Denmark imorgon.. Åt middag och kollade på Desperate Housewives och det var sååååå mysigt. Har saknat det! Min största drog är mina tv-serier ♥♥♥♥♥ Efter ett tag åkte jag och hämtade hamstern hos Annelie och Molle mådde prima såklart :)
Nu ska jag slaggish. Czók.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback