En asbra dag helt enkelt.

Dagen började med att jag blev väckt av mamma kl. 10. Hon har nu bestämt att vi ska vända tillbaka dygnet (?). Sen DH och tortillas (obs. svenska tortillas, inte [tortijas]) och sen dammsög Lucas och jag minibussen. Sen så när Lucas hade "städat" halva bilen såg man ingen skillnad alls så jag fick göra om allt han hade gjort och städa hela bilen, som vanligt. Efter det ringde Melinda och så stack vi iväg till centrum. Köpte ju örhängen och 2 tröjor. Sen fikade vi lite på Wayne's. Eller, vi har ju blivit nyttiga så vi delade på en Islatte/ chai/ frappe- grejs som var sjukt god. Vi tog bussen hem 17.40 och sen bytte vi om och for ut och sprang. Det blev en kortis, typ 4,5 km och det kändes jättebra! Jag har verkligen fått skitbra kondition på bara en månad. Hihi sötaste Melinda blev dock lite trött ibland, men det var bra jobbat! Efter maten blev det en lång dusch och sen kom Krille på middag. Halloumiost ♥ Råkade bränna den grillade kycklingen efteråt bara, hoppas det inte gjorde något. Nu blir det nog fredagsmys, utan fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback