Boden

Ojojoj, jag sov högst två timmar på det där tåget! Min familj och fredriks familj hade kupéerna bredvid varandra och det var så jeeevla roligt! Jag, fredrik, christian och deras syssling otto var ute typ halva natten i tåget och snackade och skrattade och flummade runt. Shit vad roligt vi hade! Hahah det roligaste var när otto nös/nyste ?! Han nös/nyste som en tjej SKITHÖGT samtidigt som han pep. OMB höll på att pissa ner brallorna så roligt som det var. "Somnade" kanske vid 4 och vaknade halv 6 av att min hand hade domnat bort, att mina örhängen tryckte in i min hals, att jag hade ont i nacken och att jag hade ont i mitt öra. ÄLSKA. Vi kom fram till Boden kl. 7 och sa goodbye, sen hämtade Krilleboy oss på stationen. Kom hem till mormor kl. 07.20 och tog en dusch! Sen gick jag och la mig och vaknade kl. 14. Nu vet jag inte vad som händer. Mormor och Krister åkte till morfar på sjukhuset och mamma gick ut och sprang. Lucas vaknade precis och så det blir väl tv:n eller något. Ikväll ska vi hem till farmor & farfar på middag, sen ska jag, mamma och lucas hyra en film. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback