31 juli

Tjenarää. Har varit ute och sprungit med melinda och kom precis in. Det kändes skitbra! Ska springa minst två gånger till innan vi far iväg till Españaaaa. Tidigare idag satt jag och mamma ute med varsin kaffekopp på altanen och funderade på vad vi ska hitta på till Marias föräldrar. Något svenskt. Marabouchoklad skulle smälta. Bakverk? Dalahäst, tråkigt.
Mamma:
-Dynamit, det är svenskt!
Jag:
-Aa! Och så kan vi säga att det är ett doftljus..  (y)
Nej men det får bli typ polkagrisar i massa olika smaker från gränna, för det är svenskt. Och en blåbärspaj eftersom blåbär inte finns i Spanien. Innan maten skjutsade mamma mig till Hanna och vi schamponerade Castor och torkade honom, putsade sadel och träns, sopade osv i några timmar. Sen cyklade vi hem till henne och åt mat. Jättegott som vanligt! Efter maten vet jag inte vad vi gjorde, men kul var det! Vi skrattade och typ spelade pingis, och cyklade iväg haha. När Hanna gick in för att hämta en tröja sprang jag och ramlade ner i gräset och spelade död - och Otto spelade med tydligen och grät och ba "VAAD HAR JAG GJOOOORT ?!" Haha försökte hålla poker face men jag låg där och grät av skratt när Hanna kom. Haha hon såg att jag skakade så alla satt där i gräset och skrattade. Shit asså gal1. Mamma kom vid typ 21-tiden och sen åkte vi hem och bytte om och mötte melinda vid hemköp. Blev ungefär 5 km idag. "Godnatt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback