- Jag vill bli hög, för jag orkar inte vara såhär mätt.

.. sa jag till Elin för några timmar sen. Vi har storhandlade på hemköp och det blev inte billigt kan jag säga.. salladen är min såklart, och pizzan är elins :)
Vi hade feeeeetmysigt i alla fall. Kollade på Sex And The City och sen en film som heter "Killers" som var rätt bra! Är fortfarande mätt och åt inte ens upp allt, omb. Ska hänga med elin imorgon igen och då blir det en löprunda... för jag sa till henne att jag bara skulle kunna tänka mig att äta onyttigt ikväll om vi springer imorgon! Jag har faktiskt blivit spörtig och nyttig från och med 3 dagar sen och det går framåt! Jag har några kilon på mig som ska bort som ploppat fram under det här året lite sådär onödigt. Nu ska ni fasen följa mig i min framgång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback