Tidinställt!

Vid det här laget springer jag nog runt och har idrott skulle jag tro. Hursomhelst. Idag är det fredag och det betyder party! Nej inte i mitt liv för jag är just nu sååå osocial av mig, det är rätt så skönt att vara ifred och all lonely men inte jämt! :( 
Saknar mitt sociala liv jag hade förra vintern, våren och i somras grymt mycket. Kan inte ens beskriva det med ord.
VT - 10 var nog mina bästa 6 månader i mitt liv skulle jag tro. Eller nu kanske jag överdrev en smula.. men jag saknar allt! Och nu sitter ni och tror att :
-men ta tillbaks det då!
Och mitt svar är att
-Jag kan inte, jag vet inte hur. People change, I change and "people always leave".

Free bird - Lynyrd Skynyrd ♥




Kommentarer
Postat av: Otto

Haha! ja det låter ju som en bra idé

2011-01-14 @ 15:35:38 / URL: http://ottobooii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback