This idiot light keeps flashing

Red Capri idag och det gick väl sådär så att säga. Det var nära på att man flög iväg där! Nej men så fort man kommer nära hästen blir hon helt galen bokstavligt och kör ner huvudet och gasar allt hon har?! Shit, taggtrådig häst säger jag bara. Vi höll på med lite skänkelvikningar och de gick faktiskt skitbra i ena varvet! 
Aa, nästa gång ska vi få nya månadshästar och jag är så arg på mig själv! Fan, varför sa jag till Anna att jag ville rida ponny nästa gång för? Det finns ingen ponny jag vill ha ?! Ååååååh idiot light flashing here! Nu kan jag inte ångra mig för det är försent! Damn, jag kommer få typ Mandolin eller Fleur och det är inget man vill ha :/

Finaste hästen, men nu vill jag faktiskt ha lite variation.. jag börjar ju få panik typ varje gång vi ska galoppera och det är inte normalt ? ;)


Kommentarer
Postat av: BS

tja!

gulle-capri md mensvärk eller vad säger du? ;)

iaf, jag blir lite pissed när man försöker få henne att höja sig lite i formen och hon bara tappar allt och springer med näsan i vädret..

däremot lugnar hon ner sig mot de andra hästarna om man bara tar lite lättare i henne. fast vi var bara fem stycken förra gången haha!

2011-01-30 @ 13:37:44 / URL: http://thatsbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback