Stan

Gud asså jag är skittrött! Elin har redan stupat i min säng och det ska jag också göra. Vi hade skitroligt idag i alla fall. Jag köpte en kajal bara från MUS, annars inget. Vi käkade på tacobar och Joanna kom på tanken att vi skulle rapa såhär jävla ashögt ! Asså vi satt och åt liksom vid disken på barstolarna, så raparna skulle komma rätt på personalen och glasrutorna på ugnarna skulle spricka av ljudvågorna. Sht vad vi garvade! Sen på tåget så la man en riktigt stooor raap och jag skojar inte! :O Haha shiet asså ?!
Aja, jag och Elin har lirar guitar hero och sen har vi jag spelat alla JB-låtar jag kan på gitarr och så sjöng vi båda till det. Asmysigt! Nu ska vi sova, pöös! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback