Sqared eyes

OMG jag hatar engelska-projekt. Jag hatar alla projekt som man någonsin kan komma på och föreställa sig! Som ni märker har jag inte tiden på min sida för att blogga. Är fullt upptagen med projekt och dropbox och lite andra små roligheter.. Nej men helt seriöst så sitter jag och skriver på mitt engelska-projekt. Jaså är det så? Ja det är det och jag är 1,5 artikel + hela designen på tidningen från att vara klar. Gud asså jag dör, vad jag längtar till imorgon! Jag har ridträning! På Caprigna! Det ska bli superroligt! :D
Haha, en bild från senaste gången jag ramlade av på en hoppträning med c-ponnyn Yoker. Svetten bara rann !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men det var skärmen som inte funkade :)

2011-01-24 @ 18:42:55 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback