Runaway love

Tjoho, har kollat på One Tree Hill hela morgonen och nu ska jag städa rummet och möblera om igen. Älskar't!
Sen måste jag fixa gardinerna, annars kommer mamma klippa av mitt hår (vad fick jag det ifrån?) och det vill man ju inte ;) Sen så har man ju alltid ett engelskaprojekt över lovet som man inte ens börjat på... ojsan :$

En liten update nudå.. min nya favoritlåt är RUNAWAY LOVE - JUSTIN BIEBER ♥
Annars känd som min guardian angel, hahahahahah xD
Ha en riktigt bra söndag, för imorgon börjar helvetet.... elr? :)

Nog för man gillar JB men herregud, måste dom designa värsta hotpants :Ö
Klicka här om ni vill komma till Justin Bieber-shoppen !

Nej nu ska vi inte vara taskiga mot min lilla guardian angel ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback