Nowhere but up


Smile overdriven. Nej men jag har hört att det sätter igång glädjehormonerna i kroppen om man ler stort även fast man inte känner för att le. Imorgon ska jag, Rosan, Annelie och kanske Hanna till Öppet hus på Väsby Nya Gymnasium. Ska gå där faktiskt. Natur-Natur ska jag gå, eftersom att jag hatar SO-ämnena! (Även fast man MVG i alla dem) höhö... och bara för skryta ännu lite mer så har jag lirat Guitar hero II med pappa hela kvällen och spelat säkert 15 låtar och jag vann överlägset på alla, PÅ EXPERT. Jag lovar, jag är bäst på Guitar hero, så sjukt pro :O
Jag blir liksom försvånad över alla toner jag tar medan jag spelar och mätaren står bara på x4 hela låten cirka gurka ! 
Haha stackars pappa, vilken låt han än spelar så kommer han alltid 2:a på high score-listan eftersom att jag är högst upp! Yey! :D 
Någon som vill köra en battle eller? ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback