Mm..Marabou <3

Träffade Fredrik på VNG och vi satt och lyssnade på den där Jens eller vad han heter när han höll föredrag. Var lite smått tråkigt eftersom man redan hört talet förut. Vi gick sen upp och frågade lite lärare och elever om NV (eller jag frågade inte haha). Efter ett tag kom blyga Annelie dit också. Haha skoj :)
Okej nu är jag helt hundra på mitt val. Jag ska gå Naturvetenskapsprogramet med inriktning på natur på Väsby Nya Gymnasium. Har en känsla av att jag kommer trivas väldigt bra!

Haha jag när jag klev av bussen alldeles nyss. Min kära granne Marabou har ju slutat tillverka en massa choklad. De kör på enbart daim nuförtiden vilket är väldigt synd, för det luktar inte choklad på efermiddagarna längre, men precis nu luktar det en massa choklad vid mig! :D
Nu ska jag träna, duscha, äta lunch och sen bär det av till Fresta. Jag & Lovisa ska ha myskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback