Min guitar hero-historia ♥

Kärlek till Guitar hero II på ps2 ♥ Det är det bästa av alla guitar hero-spelen i världen! Vi lånade det nämligen av pappas kompis för typ 5 år sen och då spelade vi det som galningar. Älskade låtarna och kunde typ alla texter och noter utan till. Vi hade det i ungefär ett år men sen ville han ha tillbaka det...  2 år senare köpte vi guitar hero III, aerosmith, rocks the 80, metallica m.fl och det fanns rätt så bra låtar på de spelen. Men inga av dem var så bra som på guitar hero II.... Men gh II gick inte längre att köpa i butik för den var utgången! Spelade typ inget på ett helt år men nu för någon vecka sen kom jag igång igen. Det gick skitdåligt i början men nu är jag bättre än nånsin, och jag förvånar fan mig själv ?! :O
För några dagar sen kollade jag runt på tradera och jag hittade Guitar hero II :D Blev typ överlycklig och mamma budade direkt. Idag kom spelet hem i brevlådan för 70 kr och jag spelade på en gång, i en timme! :D
De bästa låtarna är lätt Message in a bottle, Strutter, Carry on our wayward son, Sweet Child oh mine och Shout at the devil. Kommer inte på några fler nu eftersom jag inte kommit så långt på min karriär på spelet..
Barndomsminnen ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback