Man my head hurts

Det känns som att det sitter en elefant på mitt huvud -.- Mina brorsor väckte mig imorse vid 07.00 av att bråka när jag har sovmorgon.. Och nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på Justin Bieber på spotify, men datan typ hackar och skit så det låter förjäkligt! :'O Det får bli till att lyssna på min guardian angel på SO:n sen i skolan. Den är ju nog så tråkig, vi håller på och läser om Lenin och Stalin och man fattar ju ingenting av de! 
Om ni någon gång har tråkigt så ska ni lyssna på de här låtarna med Justin. De kan få vilken gangstah som helst att smälta ;)
Up - Justin Bieber
Pray - Justin Bieber
Runaway love - Justin Bieber
Common Denominator - Justin Bieber
Den bästa är helt klart Runaway love, och den kommer alltid vara min favorit! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback