Lite bilder..


Nyårsafton, gillar sminkningen! 


På "fångarna på fortet" i lördags var Musse (kampsportaren, programledaren och deltagare i "stjärnornas hoppning" i globen) med. Skitkul! Han tränade för Lena Bredberg som var min handledare när jag var där och praoade på Stora Wäsby FRK, och jag fick hjälpa honom med hans häst före/efter. Kul! :D

Shit, snön var hängde såhär i 2 dagar utan att gå sönder! :O Föll idag dock :)

Elina sa åt mig och blunda för att hon skulle rita på min hand med bläck. Sen 5 minuter senare får man titta och då är handen helt öm och ser ut såhär! :O Detta var för någon vecka sen och bläcket är inte helt borta än..

Igårkväll ropade Jacob upp mig till hans rum och så fnissade han jättemycket och visade mig detta. Så sööt!

För några veckor sen kom mamma hem med root beer! Vart typ fett glad :D
Root beer dricker de alltid i amerikanska tv-serier som typ One Tree Hill (älska), Desperate housewives, O.C osv. Ni vet det där glaset med glass i och en slags läsk, som de blandar och dricker med sugrör? Den drickan heter root beer och är väldigt amerikansk! Hur kan man inte gilla't ?


Sen så avslutar vi med en bild på min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback