Let's just be kids again

Hej! Har fått ganska mycket gjort i skolan idag. Ganska ovanligt, jag brukar alltid ta hem arbete istället (men sen att man kanske inte gör det hemma heller är en annan sak), men idag jäklar! Guardian angel peppar mig ga1 mycket asså. Han blockerar allt ljud och stök som man annars hör i klassrummet så nu kan jag äntligen koncentrara mig.... skönt. På idrotten idag var vi väldigt barnsliga och lekte någon lek vi inte lekt sen på lågstadiet. Typ en är "korsaren" som räddar de andra i sitt lag som blivit träffade av bollen. Om det andra lagen listar ut vem "korsaren" är vinner de. I bakgrunden hördes Amy Diamond och han Crazy Frog, haha så 2005 ;)
Nu ska jag plugga spanska med mamma och mysa med glass och varma hallon. Ha en bra Fredag-kväll!

unprepared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback