Lägger till lite fler "sanningar" om mig!

  • Jag får kväljningar av valnötter.
  • Om någon pratar om blod och operationer och sådant så får jag typ så att det svartnar och flimrar för ögonen så att man får svimkänslor i hjärnan. Klarade inte ens av att KNÄCKA en nöt igårkväll för att det blev obehagligt..
  • Jag är väldigt envis, och om jag vet att jag har rätt så ger jag mig inte!
  • Jag blir lätt irriterad på vissa människor.
  • Jag har tandläkarskräck.
  • Jag har väldigt bra lokalsinne, överallt förutom i Fresta. Det går inte att säga vilket håll som är hemåt därifrån ?!
  • Jag är staaark.
  • Engelska texter, låttexter och dikter kan vara något av det finaste som finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback