Just a fraction of your love, fills the air

Baaajs. Bokstavligen. Åh, imorgon kommer jag behöva sitta inne hela dagen och skriva på mitt engelska-projekt, och man kommer ingenstans! :@ Hate it! Ska se till att bli klar med det i alla fall, så får vi se om det blir någon tid över av dagen.

Update: Jag har börjat spela Guitar Hero II med fel hand. Asså att man vänder på gitarren så att båda händerna har bytt uppgift. Skitsvårt! Man måste spela spegelvänt också! Än så länge är jag på medium med fel händer + bakvänt.. oopsie ;)

En till bild från hoppspecialen i fredags. Mobba inte sitsen... juste 90-hinder! Kommer aldrig sluta tjata om höjderna för jag är EJ van att hoppa på den här höjden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback