Husby <3

Wiho jag känner hur bra jag är på att uppdatera! Det var skitkul att bada verkligen! Jag och Melinda bogserade varann och sen hämtade vi dockor från botten och lite grejer. Vi simmade också 200 m, men alla var så jäkla sega på att simma så det var inge vidare.. Efteråt badade vi på äventyrsdelen ganska länge, åkte blåa röret och hoppade från hopptornet och lite sånt. Askul! Man känner sig som ett litet barn i en godisaffär! ;) Hade också världens godaste matsäck med mig! ---- > sallad från salladsbaren på Hemköp! Lätt min favoritmat! :D

Jaja, imorgon är det fredag och det betyder skridskor på idrotten! :D Sen måste jag skynda mig hem från skolan för jag ska till stan och shoppa och äta middag med Elin, Joanna, Lina och Emilia tror jag det va. Skitmysigt! :)

älskar dig bästavän ♥

Kommentarer
Postat av: elin

love U 2! <3

2011-02-09 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback