Hoppträning #2

Jag säger bara, oh shiet! Krutpaket!! Caprigna hade inte hoppat sen jag hoppade med henne sist så han var riktigt taggad. Temat idag var lydnad och vi hade en massa snäva svängar på volter och sånt! Vi hoppade flera olika banor, och en gång trodde jag att hon inte skulle hoppa, men så gjorde hon det och jag tappade allt man kunde tappa ;) Stigbyglar, tyglar, ja hela köret. Var bombsäker på att jag skulle ramla av, men jag klarade mig haha!
Vi hoppade 90 cm rättuppstående en gång och en oxer på 90 cm flera gånger. Så grymt kul! Men det jobbiga är att Capri drar ner huvudet i galoppen hela tiden för att hon är så excited! Hon typ sparkar bakut i väggen och allt för att hon är så glad för att få hoppa! :O


Längtar verkligen, 2 veckor kvar! ♥

Åååh bushäst! Hon drog ner huvudet hela tiden, shiit det ända man kan göra är att skratta :Ö

Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback