Godnatt

Okej, för mig som är van att gå och lägga mig 5 timmar senare än 22.30 känns detta väldigt fel. Typ som att gå och lägga sig mitt på dagen. Yes, har snackat lite med Rosanna, Hanna och Agnes såhär sista dagen på lovet. Har inte hört av någon annan hur läget ligger till. Imorgon börjas det med mentorstid i klassrummet 09.30, så långt är jag med.. Resten är ett mysterium. Jaja, det blir väl spännande, ungefär som en skattjakt (a) Jag vet, jag är söt, ni behöver inte kommentera det ;)
Nej vafasen håller jag på med, nu blir det till att hoppa in i duschen och tvätta bort allt sånt här fett i håret som man får efter någon dag. Vet inte om ni har hört talas om det eller, no? Liksom ni kan jämföra det med en sopkvast som har använts till att sopa bort smör från asfalten en somarkväll. Sopkvasten och jag = lika som bär (helst lingon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback