Dropbox

Asfett program! Alla borde ladda ner, det är gratis :) Själv sitter man här och skriver fortfarande, asså det är sjukt svårt att förstå mitt hat mot detta! Fy på 9:ans kursplan i engelska! :@
Sen så kan man ju sitta här och vara fly förbannad på en massa annat också, t.ex vårt nya schema.. BLÄH! Vi slutar typ 15.00 varje dag och sen ska vi ha hemkunskap nu också med Åsna, ååh mitt liv är förstört! Sen har vi sovmorgon imorgon också till 10.10, vilket betyder att jag måste gå 2 HELIGA KILOMETER till skolan på morgonen, och sen 2 SALIGA KILOMETER hem igen! 
CULO DE ANO är det ända jag har att säga. Det är spanska, och jag tänker inte ens berätta för er vad det betyder, ni kan ju skriva in det i google translate och gapa av häpnan över vilka svordomar jag kan på español! 
Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback