Caprilicios

Uuuh yeah! Jag och Elina var fett nervösa på bussen till stallet. Första ridlektionen på terminen innebär nya heeztar. Vi fick dock exakt dem vi ville. Jag fick min bushäst Capri och Elina fick Clements! 
Vi hade lite sidvärtsrörelser osv. I början av lektionen när vi skulle fatta vänster galopp blev Capri ganska galen och sparkade bakut och bockade som fan ! Jag tänkte i ögonblicket att "shit, jag tog ingen väst!" 

Haha men det var faktiskt den bästa lektionen hittils med henne. Anna sa att det märktes att jag hade ridit henne några gånger nu, att jag hade hittat knapparna! :'D
Bilden är från förra gången jag red Capri, vilket var några veckor sedan. Lite konstig vinkel men skit it ;)

Älskar min Capri! Sa efteråt att jag ville börja hoppträna Capri till Anna och nu blir det så. På fredag är det första hoppträningen i specialgruppen, superskoj !
Nu sitter jag och Elina vid datorerna i mitt rum igen, hon slaggar här U KNOW. Mysmys, puss på er!
Imorgon ska vi dra oss ner till Hööks och Horze för lite schabrak-köp!


Kommentarer
Postat av: Wilhelmuna

I recomend this site

2011-11-04 @ 11:14:37 / URL: http://wilhelmuna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback