15 saker du "inte visste om mig"

  • -Väldigt ofta när jag kommer in i ett rum så brukar jag, av en reflex, berätta vad det luktar i rummet. T.ex idag berättade jag för Annelie att det luktade sockerkaka i gympasalen, och hon höll med.
  • När jag gick i 2:an var jag med om en brand precis utanför mitt sovrumsfönster (flammor överallt). Hade sömnproblem ända tills 7:an till och från.
  • Varje natt tror jag att det är en tjuv i huset, extremt jobbigt...
  • Jag är jättemörkrädd!
  • Jag är livrädd för kackerlackor!!
  • Tomás är nästan den läskigaste som finns!
  • Jag klarar inte av skräckfilmer, då blir jag ännu mer mörkrädd!
  • Jag har nog en liten secret crush på Justin Bieber och älskar hans röst! Kan lyssna i timmar.... :$
  • Jag är grym på Guitar hero! :O
  • Jag räknar dagarna tills jag ska rida nästa gång :$
  • One Tree Hill är något jag inte klarar mig utan...
  • Jag har en hat-kärlek till skolan *vad sa jag där?:O*
  • 2008 var det värsta året i mitt liv!
  • Jag lyssnar på U2 och The Cure, för att nämna något annat än JB! hm.. kanske ni inte visste... ;)
  • Jag kan alla Justin Bieber's låtar på gitarr! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback