Tjo bloggen!

Här sitter man och känner sig som uppdaterarN #1. Under min lilla "bloggpaus" har jag sovit hos elin, pluggat matte, tränat, pluggat matte, ridit, pluggat, matte och tränat och tränat och tränat osv osv... Jag har helt enkelt inte tiden på min sida till att blogga. Varför blogga när prio 1 är att kolla igenom hela säsong 7 OTH igen liksom? herregud ;)
Igår red jag som sagt, och under hela passet satt jag och sa "jävla hästjävel" hahahahah gud va alla skrattade... :Ö
Capri var totally crazy. Det är ju fan ingen som vågar rida henne typ så när jag väl gör det är hon som ett krutpaket! Hon sparkade bakut och faktiskt stegrade lite med mig, första gången faktiskt som hon gör det.. Jag vart fasen förbannad och slog till med spöet, men det hjälpte ju inte det heller, för då gjorde hon det igen ?!
Anna sa att jag skulle galoppera av henne på fyrkantspåret och det gick ju bra, ända tills jag typ galopperade in i de andra och hon bockade som en galning och galoppperade skitsnabbt! Det var fett pinsamt för jag råkade göra värsta ljudeffekten..
-Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! *UUUURRGHH* 
HAHAHAHA jag brast ut i ett iiiiiii och sen gjorde jag om det till en mörkt arg ton! Hehe :$. Nej men asså helt seriöst, jag fattar inte varför jag rider Capri utan väst för en vacker dag kommer jag flyga av!

Hursomhelst, jag kom hem för ca en timme se från gymmet. Var och tränade med Elin och Lina, superkul! Först gick vi på medelpasset, eftersom att vi var helt lost på skivstång (?!). Sen tränade vi på gymmet i typ 40 min. Efter det körde vi rodd en stund! Vi tränade alltså i ca 2 timmar, sjukt härligt! De höll på att fota bilder till hemsidan där inne i stora salen, lite kul, man ville ju vara med själv där ;) Japp, sen så när man kom hem insåg man att man glömde sportbh:n och trosorna på en krok i omklädningsrummet... :/ R.I.P.

Imorgon bitti ska jag hålla idrottslektion för en etta på isen. Jag är rätt så förberedd så det ska bli skoj. Älskar barn, men jag är nog lite nervös eftersom Per ska sitta och kolla hela tiden ju. Tänk om något barn börjar kaxa och grejer, HJÄLP ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback