Spinning!

Rickie som ledare igen såklart! Jag och Meron blev så glada, för han kom ihåg oss och han hade inte lika högt ljud som förra gången! En annan är ju rädd om sin hörsel. Herregud, jag fattar inte hur folk kan lyssna på så hög musik osv om man jämför med mig. Tinnitus när man blir "äldre" är inte ovanligt och det vill jag verkligen inte ha! 
Passet var sjukt jobbigt, men lättare än förra gången. Spinning är så jävla bra träning så det är sjukt! Tusen gånger jobbigare än att springa. Eller det beror ju på om man tar i förstås, och inte mesar på på cyklen!! Mysigt med spyan uppe i halsen och grejer... 
Merons pappa kom och hämtade oss vid 21.40 och sen skyndade vi oss till hemköp för att köpa dextro till imorgon! Vi har nämligen nationella prov i svenska, uppsats, imorgon bitti...
Herregud, me not like. Men här laddar man på med powerking osv. 

Juste, jag red igår, Gamäng! Blev så glad, jag har bara ridit Capri hela året, så kuuul med omväxling! 
Men det hade hänt en olycka i ridhuset också när jag kom. Ambulansen var där med bår och en massa läkare! :O
En tjej hade ramlat av mandolin (som man själv har flygit av ifrån några gånger) och flygit in i väggen med huvudet före! Vår lektion blev då försenad, men jag blev fett rädd, stackars tjej! :(
Ambulans-personalen var där i typ 45 min och kände på ben och armar och en massa sån't... galet!
Asså man blir så jävla irriterad på folk, ridning är inte så f*cking jävla enkelt! Dumb asses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback