"Oj shit, vi glömde gå av"


Åh vi hade en riktigt mysig dag på stan! Vi snackade om gamla minnen från i somras och massa mer. Vi hade en sån djup diskution att vi glömde gå av i Upplands Väsby ?! Vi liksom kollade ut och allt, och jag halvtänkte att vi var framme, men vi tänkte på något helt annat och sen när tåget började rulla så kollade vi ut och ba: va faaaan!
Haha shit vad vi skrattade :D
Så vi fick vänta på Rosersberg station ett tag i kylan (asläskigt) :$
I stan fyndade jag, hittade ett par jeansshorts på H&M, i strl S (omg jag har inte kunnat få på mig ett par shorts i S sen typ 6:an :O) för 199 kr. GILLAGILLA! Vi fikade också på "Bellman" i Sergelgången, det var som i en bastu där! Hihi, vi skrev våra namn på vägen där, eller jag gjorde lite reklam för min blogg om man säger så ;)

Jaja, Boden om 2 dagar *längtar ihjäl mig* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback