N.Ö.J.D.

Jag hade ju matteprov idag efter lunchen. Jag och Hanna tog vår traditionella spörtrunda runt skolan innan för att få syre till hjärnan. Det är faktiskt science! Hursomhelst, jag var skitnervös när jag satt där, men helt plötsligt gick nervositeten över! Provet gick superbra och det kändes som att det var svåra uppgifter, fast de var liksom lätta eftersom att jag hade pluggat så mycket innör provet. Det lönar sig att plugga hårt kan jag säga er!! Jag är så sjukt glad! :D
Efter skolan drog jag och Hanna hem till henne. Typ tusen år sen man var hemma hos henne sist! <3
Vi käkade mellis, kollade på OTH <333 och sen gick vi till stallet med hunden :) Vi (Hanna) mockade och jag fångade bajset med munnen. Asgott! Jag älskar att äta bajs. Sopade litegrann och sen gick vi ut på promenad med Castor (häst-jäveln) hahah skoja, och hunden. Jag halkade i backen på isen och bröt röven, rest in peace.. foten dog också. När vi var tillbaka fixade vi Castor lite och sen bar det av hemmåt för maaaat. Efter maten klädde Otto ut sig till Justin Bieber och mimade till Baby, och dansade som honom också så klart. Alltid handen på hjärtat också <333. Är stolt över grabben att han gjorde det, min stora dröm! :D Filmade allt såklart så det ploppar väl upp någon dag framöver på bloggen ;)
Läs hans blogg! ottobooii
Jag lärde också Hanna att spela gitarr, halo dådå med Bethany Joy! 

Update: Nu kan jag alla Justin's låtar på både gitarr och piano. För jag har nu lärt mig att spela piano också på någon dag sisådär. Känner mig jävligt musikalisk! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback