Mysdag med Elin! <33

Jag har varit med Elin hela dagen och myst. Hon sov över hos mig igår. Vi satt vid datan och var uppe och snackade till typ 04.30. Sen vaknade jag 09.00 och kunde inte somna om?! På morgonen sen spelade vi gitarr, kollade på one tree hill och åt rostade mackor och oboy. Riktigt mysigt! Vid 17-tiden cyklade vi motionscykel varsin 20-minutare och sen badade vi badkar med doftljus och Justin Bieber på högsta volym. Nu känner vi oss superfresh efter att ha rakat benen asnoga och smörjt in oss med en massa produkter ;)
Vi åt tacos här hos Elin och hela familjen skrattade skitmycket. Asmysigt hos Holms :D
Efter maten kollade vi på melodifestivalen. "My heart refuses me" med Loreen var den bästa låten jag hört på länge!! Så sjukt bra hon sjöng :D
Christian Walz var inte alls så bra som jag hoppades på, och kunde han inte bara raka bort sitt fula skägg?!
Nu är jag dödstrött iaf efter bara 5 timmars sömn... så good night ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback