Min nostalgi-lista på spotify är farlig!


nu på senare tid... fortfarande gammal bild..

..när låten gjordes 1995 ! Deras låt Mmm Bop är deras mest kända och den är underbar! :)

Har fastnat för "Mmm Bop" med Hanson, och den går på repeat. Sitter här och drömmer tillbaka till mitt gamla rum när jag var liten i prästhagen, när jag satt där på min rosa matta och lyssnade på den här låten.. Det är så sjukt, det kändes som igår året var 1999 och jag lyssnade på Barbie Girl med Aqua, och på Britney Spear's Lucky, samtidigt som det var hur länge sen som helst! Jag menar det var ändå 12 år sen, gud vad ledsen jag bli av att tänka på att jag aldrig kommer få vara liten igen. Ibland när jag är i affärer eller är ute så känner jag en viss doft som jag kände ofta när jag var liten. Nostalgi. Jag vet inte vad det är för doft, eller var det kommer ifrån... Och jag försöker att hitta den där doften som påminner mig om min barndom i prästhagen, men det blir svårare och svårare och jag känner den allt mindre sällan under åren som går. Jag blir galen, jag älskade att vara liten. Att vara vuxen sen kommer kännas tråkigt :(




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men hörru.....tänk de som aldrig får bli vuxna då!! Inte måste man bli trist som vuxen!! Hur mogen är jag på en skala.......hahaha....?

2011-02-13 @ 22:13:36 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback