Man, I've never been this cold in my life !

Isbit. Det är allt jag har att säga.. Vi åkte till skeppartorp så att vi var där vid 09.00. Jag började frysa på en gång, så jag och marielle tog en joggingrunda till Kairo och tillbaka på isen! Min fotvrist blev helt cp när jag kom tillbaka och jag frös dubbelt så mycket om den som om min andra fot resten av dagen! Herrejävlar jag har aldrig frusit sådär mycket om en kroppsdel i hela mitt liv ?! Jag kände knappt min fot, den var helt bortdomnad ända upp till nedre delen av vaden. Vi hade också isdubbsrace och sen gjorde vi isskulpturer. Näjs. Vid 11 grillade vi korv, mums! Vid 11.30 fick de som ville hoppa ner i vaken. Hade lovat filma fredrik, haha alla var så roliga och kaxiga innan de var nere i vattnet och sen var dom helt borta efteråt! :Ö
Jaja, påvägen tillbaka gick jag och Sofie och snackade med Anna medan hon red red och hälsade på hästarna i hagen :)
Ska tillbaka till stallet om en timme också, min fot är fortfarande iskall att känna på. Helt sjukt!
Markarbete står på schemat och jag ska ha Gamäng, pluttesnutten! :') <3

Ps. Imorgon fyller jag år, och Julia har namnsdag! :D Grattis my friend i förskott! ;)



Kommentarer
Postat av: ...

Happy birthday! ;)

2011-02-16 @ 00:32:19
Postat av: Anonym

TACK SARA, GRATTIISISISISISI :DDDDDDDDDD

2011-02-16 @ 15:41:04
Postat av: Ottobooii

Äächh!^^

2011-02-16 @ 16:34:56 / URL: http://ottobooii.blogg.se/
Postat av: sara

tack! vilka är det som skriver förresten? :)

2011-02-16 @ 16:44:58 / URL: http://zariiisen.blogg.se/
Postat av: ...

O.o

2011-02-16 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback