HATAR SÖNDAGAR

Försökte blogga tidigare idag men min laptop har fått virus så den stängde av sig själv mitt i allt,  kul man kan ha ?
Imorse kollade jag på One Tree Hill, och det var ett riktigt sorgligt avsnitt, grät en skvätt.. Sen så har jag bråkat med brorsan, grät igen, och sen pluggade jag matten och då grät jag en skvätt igen.. Jag tänkte att den här dagen suger balle, så jag drog hem till febriga Elina och snackade en stund, då blev jag gladare och sen bar det av till gymmet. Jag råkade gå av en station förtidigt så jag sprang hela vägen för att hinna till passet. Jag missade hela uppvärmningen..Passet sög också btw, och det kan Wilson intyga för jajamensan hon var där igen. Roddmaskin och styrketräning på det vet ni! Pappa hämtade mig sen någon gång, och när jag kom hem gjorde jag klart hela matte-stencilen. 2 timmar tog det! Nu är jag då klar och nej, jag har inte fått bilderna från Sara än.. :(

saknar... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback