Galet bra

Gal1 bra på att uppdatera är jag! Kort och asviktig information kommer här:
Älskar dig nästan lika mycket som elektron, som ni vet gick bort i april förra året ♥ eller man kan inte riktigt jämföra... men vi är påväg uppåt! ♥

  • Hoppningen gick så sjukt bra i tisdags med Capri, det var den bästa hittills! Anna sa att Capri känner igen mig när jag sitter på ryggen, att hon vet att det inte är nån idé att tjaffsa. Jag blev aslycklig för jag tyckte också det. Capri & jag har utvecklats sjukt mycket! :D Hon var hur lugn som helst och bockade inte en enda gång på hela lektionen. Det hade jag aldrig ens drömt om för några månader sen!
  • Jag skrev SO-prov om 2:a världskriget igår och det gick suveränt!
  • Idag började jag och skrev klart hela NO-inlämningsuppgiften om Valens Evolution. Riktigt intressant faktiskt! :D
  • Idag slutade vi 11.40, men jag och några stannade kvar och gjorde klart engelska nationella och sen spelade vi för Amanda en lite sväng där innan jag drog iväg till centrum med mamma för att käka på Wayne's. Supermysigt! :)
  • Nu har mitt högra ben domnat bort eftersom att jag sitter i sängen i min konstiga vanliga ställning som gör så att inget blod åker runt i ådrorna till fötterna. Asknäpp jag är men det blir bara såhär!
  • Nu ska jag lägga mig, nyduschat och redo för sista dagen i skolan innan sportlovet.

 

PÅ MÅNDAG STICKER JAG TILL BODEN,  SKA BLI SÅ GRYMT SKÖNT!!! OCH JAG SAKNAR MORMOR & MORFAR OCH FARMOR & FARFAR JÄTTEMYCKET!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback