En sparkad iskocka på handen senare..

Mysigt med blodig hand och grejer igen! Fredrik och hans fasoner, man blir ju galen!! Har suttit all night och skrivit en massa NO, och nu tänker ni yeees Sara har skrivit på NO-projektet! Men nej, jag skrev klart "livets bok" och det där läxförhöret. Mer än så blev det inte för hjärnan blev överhettat efter 2,5 timme!
Körde på våfflat hår idag, och det var supermysigt att ha! Volume non-stop säger jag bara! Ska ha det imorgon också! :) 
Imorgon har jag hoppträning och dinner at Agnes'. Vad tror ni jag väljer...? Jo men är man skillad som jag är gör man båda samtidigt. Okej, inte bokstavligt, men jag kommer åka till träningen mitt i allt och sen åka tillbaka och duscha hos agnes. Hihi bra plan? 
Jag, Lovisa och Moa ska ha jeansleggins och galna färger på tröjorna imorgon på hoppträningen! Vi kände för att vara lite busiga hihi, kommer bli hur kul som helst! :D
Lovade er bilder men det hanns inte med idag heller, puss! ♥

kiss my ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback