Alla ♥ dag


Dagen har varit skitbra idag. Shit jag, mini och gabbi fnissade så mycket att vi nästan kissade på oss! Tusen pussar till er på alla hjärtans dag och så hörs vi imorgon - isdag! Jag har tyvärr gjort lite last minute changes! Jag ska inte hoppa isvak imorgon, för jag varken får eller vill; det kommer vara -20 grader imorgon och det kan t.o.m vara farligt att hoppa då ju. Man kan bli rejält sjuk! Tänk er hur svinkallt det kommer vara när man kommer upp och ska byta om, det är det som är det som inte lockar så mycket. Hade fått göra det för mamma & pappa, och för mig själv om det hade varit ett par minus, men varför utsätta kroppen för något sånt här ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback